Wij vinden een tevreden klant zeer belangrijk en stellen dit hoog in het gareel
Bij bedenkingen, vragen, opmerkingen,... Twijfel niet en contacteer ons!

Team Ateljee anolief

info@ateljee-anolief.be

BTW: BE0795.300.030

Pleisterbeemd 10

2370 Arendonk

Telefonisch bereikbaar: +32499.38.50.33

Het creatief atelier is op afspraak geopend.

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Inhoudsopgave:
Artikel 1 – Definities
Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 – Toepassingsgebied
Artikel 4 – Het aanbod
Artikel 5 – De bestelling en de overeenkomst
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Artikel 7 – De prijs
Artikel 8 – Levering en uitvoering
Artikel 9 – Betaling
Artikel 10 – Controle, klachtenregeling en garantie
Artikel 11 – Geschillen
Artikel 12 – Aansprakelijkheid 
Artikel 13 – Intellectuele eigendom 
Artikel 14 – Overmacht 

Artikel 1 – Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit;
Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten op afstand aan consumenten aanbiedt; Ateljee anolief;

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Naam: Dimi De Jong 
Adres: Pleisterbeemd 10 - 2370 Arendonk
Telefoonnummer: +32477469418
E-mail: info@ateljee-anolief.be
BTW nummer: BE0795300030

Artikel 3 – Toepassingsgebied
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst tussen ondernemer en consument. Door het plaatsen van een bestelling erkent de consument kennis genomen te hebben van deze algemene voorwaarden en de eruit voortvloeiende rechten en plichten te aanvaarden.

Artikel 4 – Het aanbod
Het aanbod bevat een zo volledig en nauwkeurige mogelijke omschrijving van de aangeboden producten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
De omschrijving en foto's op de website van ondernemer gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en niet bindend. Kleuren kunnen in bepaalde mate afwijken van de werkelijkheid. Eventuele afwijkingen kunnen geen aanleiding geven tot schadevergoeding of verbreking van de overeenkomst.
Het aanbod is vrijblijvend. De ondernemer is gerechtigd het aanbod te wijzigen en aan te passen.

Artikel 5 – De bestelling & de overeenkomst
Om een bestelling te kunnen plaatsen of een aankoop te doen, moet de klant minstens 18 jaar oud zijn.
De ondernemer is steeds gerechtigd om een bestelling te weigeren in navolgende gevallen:
1. indien de klant minderjarig blijkt te zijn;
2. indien in het aanbod een kennelijke vergissing of een kennelijke fout werd begaan;
3. indien het leveringsadres zich niet in België bevindt;
4. indien de voorraad van een bepaald artikel is uitgeput;
5. indien er sprake is van overmacht, kwade trouw of rechtsmisbruik;
6. indien er geen betaling werd ontvangen;

De overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

Artikel 6 – Herroepingsrecht
Aangezien het om gepersonaliseerde producten gaat die volgens de wens van de consument worden gemaakt, is het niet mogelijk voor de ondernemer om een bestelling te annuleren of terug te nemen.

Artikel 7 – De prijs
Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

BTW: bijzondere vrijstellingsregeling kleine ondernemingen.

Artikel 8 – Levering en uitvoering
De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten.
Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
Foutief doorgegeven adressen zijn de uitsluitend de verantwoordelijkheid van de klant en kunnen aanleiding geven tot extra kosten.
De ondernemer zal geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 14 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 14 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht.
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Tenzij anders vermeld, worden leveringen uitgevoerd door Bpost en kunnen deze gebeuren aan huis, in een postpunt of in een Bpost pakjesautomaat.
De ondernemer is niet verantwoordelijk voor laattijdige levering of niet-levering door de logistieke partner.

Aangezien de producten met de hand gemaakt worden, moet je rekening houden met een leveringstermijn van max. 14 werkdagen. 

Artikel 9 – Betaling
De bestelling gaat in productie op het moment dat de vooruitbetaling van de consument ontvangen werd. De consument kan geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.

Artikel 10 – Controle, klachtenregeling en garantie
De ondernemer garandeert de conformiteit van de door de ondernemer aangeboden producten zoals voorzien in de wettelijke consumentengarantie.
De klant verbindt er zich toe om de geleverde goederen bij de levering onmiddellijk in ontvangst te nemen en te onderzoeken of de kwaliteit ervan overeenstemt met hetgeen werd overeengekomen.
De klant dient elk gebrek aan overeenstemming binnen een termijn van 14 dagen na de vaststelling ervan schriftelijk aan de ondernemer mee te delen. Bij gebreke aan een dergelijke mededeling van het gebrek aan ondernemer binnen 14 dagen na de vaststelling ervan verliest de klant zijn recht om een vordering wegens gebrek aan overeenstemming tegen de onderneming in te stellen.
In het geval van een gebrek aan conformiteit heeft de klant recht op herstel of vervanging van het product binnen een redelijke termijn.
Deze waarborg vervalt in geval van abnormaal gebruik, slecht onderhoud, gebruik in strijd met de voorschriften van de fabrikant, wijziging van goederen door de klant, demontage of reparatie door een niet-gekwalificeerde persoon, beschadiging ten gevolge van brand, waterschade, bliksem, ongevallen, natuurrampen, opzet, nalatigheid of een door een onoordeelkundige behandeling.

Bij ontevredenheid omtrent de geleverde diensten van de ondernemer dan kan je contact opnemen via de gegevens vermeld in Artikel 2.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Artikel 11 – Geschillen
Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Belgisch recht van toepassing.
In geval van een geschil zijn enkel de ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Turnhout bevoegd.


Artikel 12 – Aansprakelijkheid 
De ondernemer is niet aansprakelijk voor typefouten die de klant zelf heeft doorgestuurd.
De ondernemer is niet aansprakelijk voor fouten of nalatigheden, ook niet van aangestelden of werknemers, tenzij in geval van bedrog, opzettelijke fout of zware fout.
De eventuele aansprakelijkheid van de ondernemer is in elk geval beperkt tot de aankoopprijs van het product.
De ondernemer is in geen geval aansprakelijk voor of gehouden tot vergoeding van immateriële, indirecte of gevolgschade van welke aard ook, zoals, maar niet beperkt tot, winstderving, omzetverlies, inkomstenderving of schade/ vorderingen aan derden. 
De ondernemer is niet aansprakelijk voor verlies of schade bij gebruik van een product.

Artikel 13 – Intellectuele eigendom 
De website, foto’s, beelden, teksten, werken en andere bestanddelen van de website zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten die hetzij bij de ondernemer, hetzij bij leveranciers of andere rechthebbenden liggen.
De gehele of gedeeltelijke reproductie, verspreiding, verkoop, verdeling, publicatie, aanpassing, gebruik voor commerciële doeleinden op welke wijze dan ook, het elektronisch opslaan of gebruiken voor onwettige doeleinden is verboden, zonder de voorafgaande en schriftelijke toestemming van de onderneming, haar leveranciers of andere rechthebbenden.

Artikel 14 – Overmacht 
Elke partij is van rechtswege bevrijd en niet gehouden tot nakoming van enige verbintenis jegens de wederpartij ingeval van overmacht. Onder overmacht wordt verstaan de situatie waarin de uitvoering van de overeenkomst door één van de partijen geheel of gedeeltelijk, al dan niet tijdelijk, verhinderd wordt door omstandigheden buiten de wil van die partij, zelfs al was deze omstandigheid ten tijde van de totstandkoming van de overeenkomst reeds te voorzien. Zonder exhaustief te zijn, worden alleszins als overmacht beschouwd: uitputting van de voorraad, vertragingen in of uitblijven van leveringen door leveranciers van een partij, tenietgaan van goederen of apparatuur ten gevolge van ongevallen, machinebreuk, staking of lock-out, brand, oproer, epidemie, overstroming, natuurramp, elektrische, informatica-, internet of telecommunicatiestoringen, beslissingen of interventies van overheidswege (met inbegrip van de weigering of annulering van een vergunning of licentie), brandstoftekorten, fouten of vertragingen te wijten aan derden. De partij die zich op overmacht beroept is niet verplicht om het ontoerekenbaar en onvoorzienbaar karakter van de omstandigheid die overmacht uitmaakt te bewijzen.
Ingeval van overmacht worden de verplichtingen van de desbetreffende partij opgeschort. De partijen zullen in dergelijk geval alle redelijke inspanningen verrichten om de gevolgen van een overmachtssituatie te beperken. Ingeval de overmacht langer dan twee maanden zou duren, is de andere partij gerechtigd om de overeenkomst zonder tussenkomst van de rechter te ontbinden, zonder dat de partij die zich op overmacht beroept tot betaling van enige vergoeding aan de andere partij kan worden gehouden.

Privacybeleid

Ateljee anolief verwerkt persoonsgegevens overeenkomstig deze privacyverklaring. Voor verdere informatie, vragen of opmerkingen omtrent het privacy beleid, kunt u terecht op info@ateljee-anolief.be

 

PERSOONLIJKE GEGEVENS

Ateljee anolief verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt.

- Voor- en achternaam

- Adresgegevens

- Telefoonnummer

- E-mailadres

- Bankrekeningnummer

 

DOELEINDEN

Dit zijn gegevens nodig voor volgende doeleinden:

  • Afhandelen van jouw betaling 
  • Om te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
  • Om goederen en diensten af te leveren
  • De persoonsgegevens worden verwerkt als Ateljee anolief hier wettelijk toe verplicht is, zoals gegevens voor de belastingaangifte. 

 
BEWAARTERMIJNEN
Ateljee anolief bewaart persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor gegevens worden verzameld.  
 
DELEN MET DERDEN
Ateljee anolief verkoopt gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.
 
COOKIES
Ateljee anolief gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op de privacy.

Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. De cookies die worden gebruikt zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en gebruiksgemak van de klant. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld voorkeursinstellingen. Ook kan Ateljee anolief hiermee de website optimaliseren. De mogelijkheid bestaat om cookies af te melden door de internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kan ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van de browser verwijderd worden.

Contact

 

E-mail: info@ateljee-anolief.be

 

 

Verzending & ophalen

Verzending België
België: dit kan in een pakket en kost € 7,50

Gratis verzending vanaf € 100

Ophalen
Woon je in de buurt van Arendonk, dan kan je je pakket ook gratis ophalen.
Je krijgt een mailtje wanneer je bestelling klaar is.
Vervolgens spreken we een geschikt tijdstip af

 

Terugbetalingsbeleid

Terugbetalingsbeleid

Aangezien het om gepersonaliseerde producten gaat die volgens de wens van de consument worden gemaakt, is het niet mogelijk voor de ondernemer om een bestelling te annuleren of terug te nemen.

Zie ook Algemene Voorwaarden.

Voor verdere informatie, vragen of opmerkingen omtrent het terugbetalingsbeleid, kunt u terecht op info@ateljee-anolief.be